تقریبا از سال 1941 تلویزیون ، رادیو ، نقاشی ها و فیلم ها بستر خوبی شده بودند برای تبلیغات باگذشته زمان و پیشرفت تکنولوزی راه های بهینه تر و مناسبتری به وجود آمدن برای معرفی و تبلیغ محصول و خدمت.
دیجیتال مارکتینگ دربرگیرنده انواع روش های تبلیغاتی می باشد مثلا تبلیغات بلاگی ، بنری و کلیکی سایت ها ، ایمیل مارکتینگ و. . یکی از مهمترین مسائل در دنیای امروز خلق ارزش نهایی می باشد. در بازاریابی ها به روش سنتی هدف نهایی معرفی و فروش محصول می باشد و به دنبال خلق ارزش نمی باشد . ولی در دیجیتال مارکتینگ هر لحظه به دنبال خلق ارزش بیشتر و بهتری برای فروشنده و خریدار هستیم .
از اولین تفاوت های این دو نوع تبلیغات می توان به وجود کانالها و بسترهای مناسب برای ایجاد ارتباط مستقیم فروشنده ها با خریداران در دنیای دیجیتال مارکتینگ می باشد.از طریق سایتها ، کانالها و شبکه های اجتماعی به راحتی میتوان با مردم در ارتباط بود و نیازهای آنان را پاسخ داد با آنها بی واسطه حرف زد و سرگرمی های متفاوتی برایشان طراحی کرد ، میتوان با سلیقه ها و رفتارهای مخاطبین آشنا شد و با آنالیز داده های به دست آمده به مطرح شدن برند کمک بسیار بزرگی کرد . وجود ارتباطات باعث اطمینان بیشتر مشتری و در نهایت سبب اصل مهم تجارت یعنی وفاداری مشتری خواهد شد.
تبلیغات زبانی مردم یا همان دهن به دهن یکی از بهترین ترفند برای رشد در فروش می باشد و این اصل در صورت ایجاد اطمینان و اعتماد کامل مشتریان حاضر شما پدید می آید. در بازتاریابی دیجیتالی افراد با به اتشراک گذاشتن نظرات خود با بقیه درپیج شما میتوانند مبلغ خیلی خوب و بی دردسری برای شما باشند .
در آخر باید بگم موارد گفته شده در این وبلاگ مدتهاست که از طریق بازاریابی سنتی امکان پذیر نیست و یا بازده پایین و نامفهومی دارد. و نیز موارد گفته شده تنها چند دلیل ساده ولی بسیار مهم برای انتخاب می باشند.
حالا خودتون بگید بنظرتون زمانش نرسیده هنوز ؟!!!
نیلوفر صادقی / دیجیتال مارکتینگ / مشاوه کسب و کارها / طراحی سایت / سئو
درباره این سایت